Recenze (2 128)
Gauneři (1992)
Až moc ukecané, ale zajímavý scénář i jeho filmové podání. Nechybí humor a nadsázka. 75%.
Tygr a kočička (1967)
Ano, téma je známé a nekonečně opakované a proto má i nekonečně variací, i když často velmi podobných. Nějaké zvláštní originalita zde sice chybí, ale i tak jde o pěkný snímek s krásnou svůdnou hlavní hrdinkou. Začátek má výborný odpich, pak to trochu upadá, ale zase se vzpamatovává a já si to prostě užíval v pohodě. 75%.
Poslední valčík (1978)
Pro fandy kapely snad dobrý dokument. Pro mě z pohledu hodnocení dokumentu hodně průměrný dokument, z pohledu hudby první část mě nebrala, pak přišly zajímavější písně, především interpretovány hosty kapely. 75%.
Ragtime (1981)
Z dnešního shlédnutí jsem nebyl úplně odvázán, dobré, ale Forman umí i líp. 75-80%.
Povolání: Reportér (1975)
Příběh není úplně to hlavní. Je to prostě Film s velkým F. Nikam nespěchá, divák má čas si vychutnávat záběry, má čas přemýšlet a kochat se. 75-80%.
Zmizení (2013)
Průměrné krimi, nějak mi uniká, v čem je tak výjimečně vysoko hodnocené. 65%.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Pěkná podívaná, kterou jsem si v pohodě užíval a také se bavil občasnými vtípky. 80%.
Loupež (1967)
Slušná krimi, ale čekal jsem trochu víc. 75%.
Minority Report (2002)
Nemá to skoro chybu. 5*.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Není to už ono. Diego Luna mi tam vůbec nesedl. Ale nakonec jsem si to celkem užil. 70% a s odřenýma ušima 4*.