Recenze (199)
Zátoka (2009)
Videno nekolikrat a pokazde me to dostane! 4 roky pozdeji a porad je more cervene...
Stephen Fry: The Secret Life of the Manic Depressive (2006) (TV film)
Kdyz si uvedomite, ze nejste sami. Dokument je uprimny, pravdivy a otevreny. Stephen se nesnazi schovat pouze za fakty, ale zkouma podstatu samu a je vic nez odvazny - otevre se a necha nas vstoupit tam, kam se sam mozna ani neodvazi. Pro me je to jednoznacne zdroj informaci a pohlazeni po dusi, ze nejsme sami.
A Bit of Fry and Laurie (1987) (seriál)
Ja uz ani nemuzu byt objektivni... Stephen Fry je mi Bohem!
QI (2003) (pořad)
Neuvěřitelný pořád - zábavný, inteligentní, Stephen Fry, Alan Davies... prosím, nesnažte se to prosadit v české televizi...!
Žraločí vody (2006)
Je to smutný, co dodat!
Van Gogh: Příběh (2010) (TV film)
Nádherný počin. O Van Goghově osobním životě jsem věděla málo a působil na mě jako, no, takový Myškin Idiot. A tak moc jsem se mýlila. Van mi je sympatičtější a svým osudem bližší než jakýkoliv jiný umělec. Jeho cesta byla krutá, drsná a neskutečná. Krásně zpracované na hranici drama/dokument, příjemné promluvy do kamery a krásný výkon Benedicta. Film má podpis, asi tak jako Van Gogh.
Komparz (2005) (seriál)
Ricky v nejlepší formě...
Kancl (2001) (seriál)
Výborně. Jakožto bývalá zaměstnankyně kanceláře, tleskám!
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Vynikající scénář...dialogy...atmosféra...střih...kamera...Tilda i Ezra...o Kevinovi by se mělo mluvit ještě hodně dlouho...