Oblíbené seriály (8)
Hra o trůny (2011)
Lahoda pro oko. Jakožto momentální čtenář předlohy, jsem musela odložit seriál, abych neměla zkaženo napětí z knihy. Ale i těch prvních 5 epizod mne natolik okouzlilo a vtáhlo do děje, že jsem běžela ty knihy koupit! Sean se ukázal jako dobrý charismatický herec, kterému středověké rytířské ušlechtilé role statných chlapů sedí jak prdel na hrnec, ale jednu výtku bych přeci jenom měla. Ne však k Seanovi, ale ke Královně - já nevim. Mně se nelíbí. Má dobré oči - věříte jí tu zlobu, touhu po moci, ale jako celek působí falešně. A přitom to mohla být DOMINA jak ... no prostě uvěřitelnější svině! A nadšení mi tu ještě běhá z mladého Kita o kterém asi ještě uslyšíme :)
Black Books (2000)
Tento seriál mne naprosto nadchnul. Pesimistický vlastník knihkupectví je můj odraz v zrcadle. Opíjet se, číst knihy a mít dva věrné přítele je snad sen každého, nebo ne? Suchý anglický humor s dokonalým obsazením vytvořil výbornou věc na zvednutí nálady. Některé díly na síle vtipu ztrácejí a ostatní zase přetékají, ale pořád je to vyrovnané. Takže se nudit zaručeně nebudete.
Wallander (2008)
Kancl (2001)
Výborně. Jakožto bývalá zaměstnankyně kanceláře, tleskám!
Sherlock (2010)
A Bit of Fry and Laurie (1987)
Ja uz ani nemuzu byt objektivni... Stephen Fry je mi Bohem!
Idiot na cestách (2010)
On je opravdu Idiot!