Recenze (18)
Hon (2012)
Mads Mikkelsen si cenu pro nejlepšího herce z festivalu v Cannes odnesl oprávněně. Hon je brilantní záležitost, nesoucí se v pomalejším tempu. Přesto jsem hltala každou další scénu s tím, kdy už konečně pravda vyjde najevo a Lucas očistí své jméno. Podařilo se mu to nakonec? Jak se to vezme, ale život už pro něj nebude jako dřív. No a Klára? Ta by zasloužila nafackovat.
Talentovaný pan Ripley (1999)
Dobrý thriller, ale škoda té délky. Ke konci už mě to nebavilo :-(
Ten kluk (2007)
Jednoznačně jeden z nejlepších filmů, jaký jsem za poslední dobu viděla. Výborně hrající Andrew Garfield i Peter Mullan.
Píseň lásky samotářky (2004)
Pěkný film.
Žena v černém (2012)
Parádní brnkačka na nervy :-)
Insider: Muž, který věděl příliš mnoho (1999)
Omlouvám se, ale nemohu jinak. Zdlouhavé a nudné.
Tohle je válka! (2012)
Akční komedie, která rozhodně splnila co nabízela. Mám slabost pro Toma Hardyho, takže kdykoli se objevil na scéně strhl na sebe veškerou pozornost. Zato Chris Pine mi svým roztomilým kukučem tak trochu připadal jako ,,přerostlé děcko'' a né zrovna jako drsný agent a Reese Witherspoon měla dle mého názoru zbytečně velký prostor, což se rozhodně nedá říct o Tilu Schweigerovi, což je škoda, protože by bylo fajn vidět víc jeho grimas :-) Ale zasmála jsem se parádně!
Bronson (2008)
Bronson je pošuk, Tom Hardy kouzelník.
Warrior (2011)
Vysoké hodnocení tohoto filmu mě rozhoupalo k jeho shlédnutí a jsem absolutně nadšená. Nejvíce zásluh si bez debat zaslouží dva hlavní představitelé, kterým jsem uvěřila každou ránu. Rozhodně doporučuju!
Jeden musí z kola ven (2011)
Hodně náročný film, který vyžaduje maximální soustředění. Nestratíte-li při jeho sledování nit, bude vám odměnou jedinečný zážitek. Pro mě absolutní pecka!