Recenze (349)
V.I.P. (1998) (seriál)
Za Pamelu nemůžu níž :D
Sněženky a machři (1982)
Tato rádoby komedie smrdí duchem doby. Žádný kult. Střizlivé pokračování po 25 letech je filmařsky zcela jinde. No jo no, co naplat, když se to každýmu líbí...
Vincentův svět (2004) (seriál)
Pomalejší rozjezd, ale jak se do toho člověk dostane, tak jde vše stranou. Dal jsem všech 8 sérií během 14ti dní! Nemůžu jinak než plnej počet. ARI GOLD RULEZZZ :-)
Co dělat v Denveru, když člověk nežije (1995)
Moc by chtěl být něčím víc, než tím čím je, nicméně slušnej film.
Divá zvěř (1997)
Rozhodně nejslabší Kim a slepá ulička. Snaha o zamotanou gangsterku byla marná... Jiní to umí lépe a Kimova síla je hlavně atmosféře. Tenhle film je blbě natočenej s naprosto strašným soundtrackem a hroznejma hereckejma výkonama, nicméně alespoň je tam pořád trochu autorskýho rukopisu takže můžu dát 3*.
Život Briana (1979)
Perfektní fóry, ale tak strašně mě sere ta forma (ostatně jako u většiny Pythonů)...
Pyšná princezna (1952)
Nedávám to, nemůžu si pomoct, sorry...
The Day That Never Comes (2008) (hudební videoklip)
Muzika uplně průměrná, klip zcela průměrnej. Vzhledem k jménům tvůrců - velké zklamání. Neni v tom nic.
Rodina je základ státu (2011)
Těšil jsem se, bavilo mě to, ale chvílema to je vyloženě špatně natočený. Kino fakt ne - je to zase televize. Obsahově dobrý, herci super. Silné 3*.
Přemluv bábu (2010)
Dal bych 3*, ale když to tu vidim, je mi smutno.