Recenze (162)
Irčan (2019)
Totalni a fenomenalni koncert Pacina, Pesciho a De Nira (klidne i v tomto poradi) ve Scorseseho vysnenym projektu pripomene stary dobry casy. Delka neni poznat, cas ubiha presne, jak ma, dialogy dokazou uklidnit i pritlacit na pilu... masterpiece
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Jako jo, když člověk přistoupí na pravidla hry Guye Ritchieho, tak se baví. Vážně
Vetřelec: Covenant (2017)
Ty vole, Ridley, proč??
Brimstone (2016)
Naprosto neuvěřitelná, syrová a široko daleko nejdrsnější záležitost poslední doby. Skvělý obsazení, hutná atmosféra, a nemilosrdnejch 145 minut stopáže, který se ale ani na chvilku netáhnou a nepolevujou...Tohle ve mně zůstane asi ještě dost dlouho
Logan: Wolverine (2017)
Hodně velká pecka, která (možná trochu překvapivě?) nestaví jenom na akci, ale i na skvělým Jackmanovi a Stewartovi, a sedí jí to. Má všechno, co má mít, je to víc než jenom důstojná rozlučka. Víc vážně není potřeba říkat
Moonwalkers (2015)
Ron FUCKING Perlman!!!
Smrtgasmus (2015)
TOTAL BRUTAL!!! \m/
Kingsman: Tajná služba (2014)
Vaughn umí, ale to už všichni víme...Jeho trademarková klasická jízda zklamat asi ani nemůže, byť ve vážnějších pasážích trošku ztrácí řetěz. Ale Vaughnovo mistrovství je někde jinde a zrovna v Kingsman si ho můžeme s chrochtáním vychutnat a plnými doušky hltat narážky na bondy, celkový nerdovství a cool akci se skvělým obsazením. Paráda
Lucy (2014)
No ty krávo...Besson si taky musí frčet na dobrým matroši...
Monty Python živě (převážně) (2014)
Tady prostě nejde nedat za pět