Recenze (233)
Fair Play (2014)
Mě to přišlo jako na houpačce. Tím nemyslím sportovní výkony hlavní postavy, ale celý vývoj děje. Absurdní scéna střídá kvalitní. Ale celkový pocit to ve mě zanechalo dobrý, takže to máme za čtyři.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
V deváté serii změněno na tři. První dvě série jsou parádní, ale pak už to jde s mírnými výkyvy dolů.
Ona (2013)
Hodně líbilo
Velká nádhera (2013)
Velká nádhera!
Vlk z Wall Street (2013)
Fakt, že jo. Goodfellas v jiným kabátě. Mr. Director je pašák, ale zaslouží si to slabší 4
Hledá se prezident (2013)
Král Jelimán tu hubu fakt nezavře. Buď do ní něco leje, dává špínku nebo z ní pouští nepřetržitý proud jeho excelentních myšlenek.
Let číslo 93 (2006)
Jo mě se to líbilo, jak to bylo natočený. Žádnej superhrdina v uniformě hasiče, ani nic podobnýho. Ke konci bych ocenil ještě události v řídících centrech. Ale suma sumárum paráda.
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Jako nevim. Lepší než First Class. Stejně za dám za tři. Ale ty CGI klády ze začátku mě fakt bavily...
X-Men: První třída (2011)
Tuctovka, která ale uteče. 85% fakt ne-e
Kapitán Phillips (2013)
To že posádka lodi bez zbraní si s pirátama poradila skoro líp než US Navy spolu se SEAL mi přišlo trošku divný, ale jinak v pohodě film.