Recenze (789)
Pohádky pro Emu (2016)
Vcelku příjemné, ovšem podání sociálně právní ochrany dětí je dost podivné. Taky Vetchého vztah k oběma holkám nemá úplně přesvědčivý vývoj.
Cesta (2009)
Tohle mě obešlo poměrně velkým obloukem, taťka se synkem za neustálého pokašlávání bloudí postapokalyptickým světem a zažívají všelijaká nudná dobrodružství, která doprovázejí nudnými rozhovory a komentáři. Moc netuším, co jsem si měl z toho odnést. Depresivní atmosféru? No to snad ne...
Vybíjená (2015)
Odnikud nikam...
Lásky jedné plavovlásky, plavovlásky jedné lásky (2017) (divadelní záznam)
Ze začátku jsem byl dost zklamaný, ale nakonec jsem se smířil s tím, že s filmovou předlohou nelze srovnávat. Největší nedostatek oproti filmu představují Mildovi rodiče, paní Ježková je holt jiná liga.
Přízrak (1987) (TV film)
Režisér za vydatné pomoci herců naprosto zazdil slušný scénář.
E.T. - Mimozemšťan (1982)
Třetí hvězda za cameo Mr Yody;-)
Rodinný film (2015)
Tak podobný scénář už jsme viděli, že Vlastíku Harapesi? Jen to přesadili do současné běžné rodiny, která si vyjede se psem brázdit oceány. Na standardní stopáž se dostaneme dlouhými záběry na psa, proč ne.
Taková zvláštní rodinka (2001)
Andersonův charakteristický způsob vyprávění mě celkem baví, ovšem tomuto filmu celkem chybí obsah, žádná postava není pořádně rozpracovaná a je to nějaké kusé...
Legenda 17 (2013)
Přes relativně dlouhou stopáž to celkem utíká a Menšikov je výborný. Ovšem některé scény jsou dost přepálené, zas takové neandrtálce z Kanaďanů dělat nemuseli.
Dlouhá bílá nit (1970) (TV film)
Syrové, leč poněkud nepřesvědčivé, taky bych vynechal vysvětlující komentáře.