Recenze (268)
Purpurový vrch (2015)
Pekný gotický príbeh ako vystrihnutý z nejakej klasickej gotickej poviedky 19. storočia. Občas však s nudnými pasážami a príliš dlhou stopážou. Inak solídnych 70 percentičiek...
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Pre pubertiakov celkom v pohode. Pre nás tridsiatnikov je to už horšie, ale dalo sa :) Epic bolo spievanie Britney Spears :)
Mr. Robot (2015) (seriál)
Niečo tak sviežeho tu nebolo pekných pár rokov. Seriál si berie pár klišé z niektorých klasík, okoreňuje to skvelým scenáristickým koncertom a parádnou uveriteľnou atmosférou a hereckými výkonmi. Už dávno som nepresedel takmer celú noc, aby som zhltol celú sériu (naposledy pred rokmi Battlestar Galacticu). Keby som to mal pozerať raz týždenne, tak by som sa asi zbláznil :)
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Prvotriedna popkornová akčno-špionážna hightech thriller zábava. Mission: Impossible je výborná séria, ktorá má kvalitou podľa mňa stúpajúcu tendenciu. A to sa pri takýchto sériach len tak nevidí....
San Andreas (2015)
Je to proste katastrofický film so všetkým, čo k tomu patrí: pátos, láska, rozvedený rodičia, americká vlajka na konci, infantilné reči. Ale inak by to ani nemohlo byť. Na jednej strane je to strašná blbosť, ale na druhej strane sa tam stále niečo deje a vizuálne je to na top úrovni. Nič viac predsa od tohoto žánru ani čakať nemôžeme 70 %
Insidious 3: Počátek (2015)
Zbytočný diel, ktorý je v podstate len obyčajným duchárskym príbehom s pár lakačkami. Určite to je zvládnuté veľmi profesionálne, ale neprinieslo to nič nového alebo zaujímavého do žánru ako napr. jednotka z trochou netradičnosti. Dvojka pekne rozvinula príbeh... 65 %
Slídil (2014)
Mal som trošku obavy, ale Gyllenhaal bol proste brutálne dobrý. Film síce nemá výraznejšiu zápletku, zvraty a pod., ale všetko stojí na zobrazení sociopatického "slídila", ktorý nemá žiadne morálne zábrany. Film, ktorý nastavuje zrkadlo "našej" spoločnosti... 5*
REC 4: Apokalypsa (2014)
Musím sa tohoto filmu zastať. Také nízke hodnotenie si to nezaslúži. Je to niečo iné ako sme čakali, ale určite to nie je také zlé ako niektorí píšu. Skôr to pričítam sklamaniu. Podľa mňa sú to solídne 3* čiže 65-70%
Špinavý prachy (2014)
Tom Hardy sa svojimi výkonmi vypracoval na extratriedu. Parádna dráma podľa mojej chuti. Ďakujem
Želvy Ninja (2014)
Podľa mňa blockbuster roku (nevidel som ešte ale Strážcov). Je to svižné, stále sa tam niečo deje, je tam aj sranda, dokonca to má aj príbeh a hlavne to má primeranú dĺžku. Proste je tam všetko to, čo potrebuje mať kinový hit. Určite vidno, že sa na tom ako producent podieľal Michael Bay - niektoré akčné scény sú akoby vystrihnuté z transformerov AVŠAK Teenage Mutant Ninja Turtles hravo strčí do vrecka Transformers 2, 3 a aj 4.