Recenze (574)
Cesta do pravěku (1955)
Na český film v té době si tento snímek zajistil jistý úžas, a to jistě svými dobovými efekty, ale o to tolik nejde. Vadil mi scénář, který byl né moc prožitý a velice jednoduchý. Natáčení někde v písáku a říkajíc tomu pravěk, no chtělo to více píle, ale 4* jsou za český námět a deníky psané rodnou češtinou.
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Slušná podívaná. Jackie se sem vůbec nehodil měl by zůstat u Police Strory. Corani se rozjel špatným směrem, Coogan si moc vyskakovat nemohl a bylo to vidět. Cesta byla moc rychlá a nezajímavá, moc nevyrovnaná a hodně skční. Špatný scénář a jediné co tomu všemu stálo v protiklad byli sem tam vtipné dialogy a scény. Myslím že 2 hvězdičky sou až moc.
Cesta na Měsíc (1902)
Díval jsem se na tento pro mě nefilm ze zvědavosti. Líbily se mi především primitivní scény a kulisy u kterých sem se i zasmál. Když jsme se ocitli na měsíci , myslel sem že snad budu brečet. Komu čest tomu čest.
Cesta na Měsíc 3D (2008)
PĚKNÝ příběh ale zbracování ucamcané, 3d zpracování bylo sice nevídané ale o to mám radši klasické animáky. Nejvíce se mi líbil závěr závěr filmu. Podle mého nikdo k do film videl nemůže být úplně nadšen.
Cimrman v říši hudby (2006) (divadelní záznam)
Divadlo je neuvěřitelná věc. Skvěle zorganizováno, ikdyž se mi více líbila 2/2 z představení, kde jsme se ponořili do inženýrské opery (plukovník Coolonel v bílých šoortkách, řekne...... ) no prostě paráda. v tomto díle Cimrmana byl nejlepší Pavel Vondruška, když představoval tlumící kabinu, to sem se zasmál zvlášť u čísla 13.. Můj obdiv všem učinkujícím.
Cizinci ve vlaku (1951)
Jedena z absolutních vypalovaček z továrny slavného Hitchě. Skvělý a do detailů propracovaný příběh zpracovný z napínavých a kultivovaných scén dával filmu nečekaný nádech. Reřijní stránka byla bez chyby a to snad je i zbytečné dále rozebýrat. Hitch nám ukázal další skvělý a zajímavý způsob vraždy . Býdák prolhaný, vyšinutý a psychycky naručený Robert Walker dával příběhu nečekané točky až do posledního okamžiku z tohoto dortu inteligentní scenérie. Farley Granger byl úžasný jako v Provazu a nezklamal svou předstíravou neschopností řešit problémy. Ruth Roman tak to byl pro mne veliký oběv a zárověn příjemné překvapení-ABSOLUTNĚ DOKONALÁ MIMIKA KRETÁ SE MÉMU STYLU VELICE ZAMLOUVÁ. U těchto starších filmů mi to velice zchází , ale zde jsem to dostal takže paráda. Scénář škoda hovořit kdo neviděl film neuvěří. Hitch si zahrál nastupujícího pána s basou do vlaku. Akonečně skvělé přostředí Hitch to vzal z větší perspektivy což je protikladem k provazu. NO PROSTĚ GENIÁLNÍ KONCERT.+Skvělý výkon Hitchovy dcery.
Comeback (2008) (seriál)
Konečně nedebilní seriál na nově.
Co ta holka chce (2003)
Skvělá baba, nudný příběh, herecké výkony až moc obyčejné a prostředí přímočaré.
Crash (2004)
Mno ja bych to nehodnotil jako nějaký převratný dílo. Diváci zde shlédli a poznali tím pádem něco nového a to se jim zalíbilo i mne ale neustále zůstávám při zemi. S takovým ohlasem jaký se okolo tohoto filmu motal , počítal jsem s větším nadšením- citovka a dějově propletené, hlavní téma rasizmus. Celkem prostě mi vychází 3 hvězičky
Čarodějky z Eastwicku (1987)
Mno mě se líbil napad a vyvážení herecké bylo to docela bůsobivé v celku.