Recenze (387)
Příběh z Bronxu (1993)
Robert De Niro se pustil do režie výborného snímku z mafiánského prostředí...Spojil zde zkušenosti,které získal během natáčení s Martinem Scorsesem (Mafiáni,Zuřící býk,Taxikář) s povedeným scénářem Chazze Palminteriho.Vznikl velice silný příběh muže,který se snaží svého syna vychovat poctivě a prostě,a který nemá rád místní mafiány.Robert De Niro tu ukazuje své charakterní herectví jako řidič autobusu a otec vychovávající svého syna.Tenhle kousek mě mile překvapil!!!
Kriminál (1989)
Sylvester Stallone a Donald Sutherland nám předvádí vynikající výkony v tomhle drsném filmu.Stallone musí přežít v jedné z nejhorších věznic a získat si postupně respekt a dokázat pravdu.Sutherland jako drsný ředitel věznice se snaží Stalloneho dostat.
Četa (1986)
Pohled na Vietnamskou válku očima režisérského mága Olivera Stonea.Američtí vojáci musí bojovat proti žlutému nepříteli,ale v jejich četě zuří i osobní boje...Realisticky natočené drama z prostředí války nám ukáže,co všechno válka udělá s lidmi a jak je dokáže změnit.V hlavní roli tohoto skvělého snímku se objeví Charlie Sheen...
Chicago (2002)
Filmový muzikál s hvězdným obsazením (Catherine Zeta Jones,Renée Zellweger a Richard Gere) vás okouzlí především svou barevností,choreografií a písněmi...Myslim,že Oscar za kostými je zcela zasloužený...Mimo to získalo Chicago celkem Oscarů šest...
Karate Kid (1984)
Karate Kid je dneska už klasika stejně jako Rocky...Film je příběhem odvahy a taky o tom,že násilí všechno nevyřeší...Dal bych o jednu hvězdičku víc,ale ten závěrečnej kop alá čap mi přijde dost trapnej....Jinak dobry...
Scary Movie 3 (2003)
Poslední díl tohoto ujetého filmu,který se snaží parodovat všechny možné filmy...film je sice plný vtipných scén a gagů,ale hodně často ujíždí až do míst velké trapnosti...Proto jako celek působí dost nevyváženě,ale co bychom chtěli od ujeté komedie...
Rychlý Stripes (2005)
Celkem slušná podívané o zebře,která sní o dostihovém závodu a pak ho taky vyhraje...Mluvící zvířata,která občas i dobře zahlásí,vás jistě pobaví.Jinak českej dabing je fakt výbornej...Hlasy zvířatům propůjčili Michal Suchánek,Richard Genzer,Patrik Hezucký,Veronika Žilková,Josef Carda a Zdeněk Podhůrský...Na zimní víkend slušná podívaná...!!!
Catwoman (2004)
Akční podívaná na nudný večer,která vás až tak nepřekvapí,ale dá se říct,že i neunudí...Halle Berry je jako kočička sexy,ale ani to nevyrovná celkový dojem z filmu...Dalším plusem je Sharon Stone...Scénář je celkem nepovedený a nesourodý a počítačové triky moc umělé a taky přehnané...Prostě nic vyjímečného...
E.T. - Mimozemšťan (1982)
E.T. mimozenšťan je výborná rodinná podívaná,která vás dojme svým příběhem,efekty a hlavně brilantní režií.Steven Spielberg zavzpomínal na své dávné dětství a vytvořil silně emotivní příběh malého chlapce a roztomilého tvora z vesmíru...Film pojednává i o rozvodu jeho rodičů a také strachu ze žab,kterých se Steven jako malý bál...Přičteme-li k tomu všemu úžasnou hudbu Johna Williamse,dojdeme k maximálnímu hodnocení a to zcela zaslouženě...
Italština pro začátečníky (2000)
Celkem zvláštní a povedená podívaná...Nejlepší dánský film,který znám...Skvěle zkomponované příběhy skupiny lidí,kteří spolu navštěvujou kurz italštiny...Tam se jejich životy spojí a naberou jiný směr...Prostě originální podívaná...