Recenze (106)
Agenti v sukních: Jaký otec, takový syn (2011)
Martin Lawrence a definitívny koniec jeho kariéry. Škoda, mal som jeho filmy rád. O ostatnom v tomto filme už bohužiaľ písať nemôžem, pretože nič ma nelákalo to dopozerať. A ani ma to nemrzí.
Americký chopper (2003) (pořad)
O hulvátoch zostavujúcich gýčové motorky.
Andrea za hranicou (2014) (seriál)
Priznam sa, ze hviezdicku som dal len preto, ze Andrea pekne vyzera. Je to povrchne a sovinisticke, viem. Nerozumiem, co je temou dokumentu. Dievca z dediny pride do kulturne a tradiciami totalne odlisneho sveta a caka, ze najde obraz sveta kompatibilny so svojou dobrou, europskou, domacou dedinkou a ono to tak nie je? To je ta tema? To si mohla pozriet fotografie na internete. Dnes, v roku 2014, uz nie je "exoticke", ze niekto papa hmyz, ci psa. Som sklamany. 19.02.2015 "20 - Sme v stredoamerickej krajine Honduras." Neurotickejsiu zensku som fakt nevidel, beriem hviezdicku. Klobuk dole pred kameramanom, ze ju niekde z clna nezhodil.
Armstrongova lež (2013)
Najvacsi a najlepsi profesional svojho remesla so vsetkym, co k tomu v tych casoch patrilo. Od profesionalne ponateho dopingu, cez vyborne zvladnuty obchod az po jeho vrodenu aroganciu a neschopnost vediet prehravat. Dokument, ktory iba trochu otvara dvere do zakulisia tej doby. Prevratne informacie necakajte, reziser nejde na telo, aj ked tu moznost mozno mal. Silnu vypovednu hodnotu dostava dokument prave tym, ze Armstrongove klamstvo o jeho cistom navrate vyslo najavo prave pocas jeho pripravy. Prave to ukaze dovod, preco prave tohoto klamara nemaju ludia radi, hoci usvedcenych hrdinov cyklistiky je viacero.
A-Team: Poslední mise (2010)
Genialna parodia na sama seba.
Až do smrti (2007)
Dal by som 4*, ale nebolo by to fer k ostatnym filmom, ktorym som ich dal. Chcel som tym len povedat, ze to bol ozaj vyborne zahrany film Jean-Claude Van Dammom. Cize tie 4 by boli pre neho. A myslim to vazne.
Až po uši (2014) (seriál)
Pekne napísaný a prirodzene zahraný seriál gradujúci každým dielom.
Barvy nekonečna (1995) (TV film)
Zaujímavý dokument podfarbený hudbou Davida Gilmoura.
Birdman (2014)
Tá štvrtá * je za výbornú kameru a herecké výkony. 15-20min mi trvalo sa do deja filmu dostať, potom ma zaujal. Celkovo dobrý dojem mi však naštrbil epilóg. Škoda.
Bitevní loď (2012)
Vyborna ironia, ako Vesmirna pechota. Spomenme si nato, ked sa budeme k filmu vracat o 10 rokov. Paradny vizual, fajnovi Ufoni.