Recenze (2 994)
Aréna Jaromíra Soukupa (2017) (pořad)
Můžete si říkat, že dávám odpad tomuto idiotovi jen z principu. Ale není to tak, bohužel, jsem pořady s ním, které hodnotím viděl a minimálně celý díl.
Armáda lupičů (2021)
Jak mě Armáda mrtvých bavila, tak mě Armáda zlodějů nebaví. Vůbec nemám problém s tím, vystavit filmy kolem hlavního směru a klidně i o různých žánrech. Ovšem tohle bylo víc, než klišé. Jak to dopadlo se čtvrtým sejfem víme, proto asi není ani vábivé, zda otevřeme tři snazší předtím. Hlavní postava byla dobrá jako vedlejší ve druhém díle, ovšem dvě hodiny ženského kňučení, které je vtipné na ploše dvaceti minut film netáhnou. A to ani nemluvím a podprůměrné režii. Klasický Netflix produkt.
Arnold (2023) (seriál)
Knížku Total recall jsem četl dvakrát a to je ta skutečně motivační kniha. Žádné prázdné plácání rádoby mouder, ale skutečný život legendy, ktera ve vás probouzí nutkání jit do sebe. Tato minisérie je vlastně "její adaptací", Arnold je bourák, ale vzhledem k tomu, ze toho zvládl mnohem vic a sem se to, logicky, nevešlo dávám 80%. Kniha je za 100%.
Arnoldovy patálie (1996) (seriál)
Jo, bylo to prima na mé desetileté já.
Arrow - Série 1 (2012) (série)
Kdybych viděl Arrowa jako prvního z Arrowerse, pak bych asi dal o hvězdu víc. Potíž je, že ho vidím jako posledního (po Flashovi, Supergirl a Legendách), tak víceméně vím dopředu, kdo je kdo a co se s kým stane. Každopádně je to dobrý seriál, kde není zbytečně mnoho triků, ale více se můžete soustředit na příběh.
Arrow - Série 2 (2013) (série)
Arrow se zde již stává skutečným zbojníkem. Dějová linka z minulosti je slabší, než v první sérii, ale přítomná mě bavila víc zde.
Arrow - Série 3 (2014) (série)
Zapojení Rase a Ligy zabijáků mě bavilo opravdu dost. Jen jsem se nemohl zbavit dojmu, že tvůrci chtěli ukončit seriál právě 3. sérií. Snad nebude kvalita dalších sezón klesat.
Arrow - Série 4 (2015) (série)
Nejvíc mi na celém seriálu (a platí to i pro ostatní seriály z tohoto vesmíru), jak se z jednoduchých důvodů někdo na někoho naštve a odmítá s ním komunikovat, přitom by stačilo, aby si daného člověka vyslechl a změnil by názor. Je to slabší, než předchozí série, ale to hlavně tím, že právě tam příběh kulminoval a tady se neukáže nic nového. Ale oproti 5.-7. sezóně to byla paráda.
Arrow - Série 5 (2016) (série)
Musím smutně konstatovat, že tohle je o dost slabší, než předchozí sezóna. Záporák trapnej, novej tým nepříjemnej. Je mi to líto, protože kdyby se celá série vezla na základě zlomeného Arrowa, jak je ve dvou dílech naznačeno, mohlo to být něco, co posune seriál kupředu.
Arrow - Série 6 (2017) (série)
Na začátek bych chtěl říct největší mínus série a to je nový tým, který byl nesnesitelný už v páté řadě. MINISPOILER Tady se jim nakonec Oliver omlouvá, přitom byl celou dobu v právu a měli by se k němu plazit po kolenou, aby je vzal zpět. KONEC MINISPOILERU. Každopádně po podprůměrné 5. sérii se konečně scénáristé chytli a nedrží se zajetých dějových oblouků. Je tu mnoho zvratů, které zcela změní pohled na věc nebo příběh jako takový a to je právě to, co mě na Arrowerse baví - nedrží se šablonovitých osnov, takže se série odehrává různorodě. Po páté sezóně jsem chtěl nad Kapucí zlomit hůl, ale jsem rád, že jsem tak neučinil. Ps. Na začátku série to vypadalo na výborný tým nepřátel, bohužel se nám to v půlce tak nějak zvrtne.