Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Hra o trůny (2011)
Ve jménu vlasti (2011)
Dexter (2006)
Policejní odznak (2002)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Teorie velkého třesku (2007)
Joey (2004)
Dost mozna nejlepsi sitcom, jakej jsem kdy videl a u jakeho se tesim na kazdy dalsi dil :-)) Navic Andrea Anders je uchvatne roztomila :-)