Recenze (93)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Na to jak mám reality show dost v oblibě tak opravdu dávám 0%... Beru když lidi cestují po světě, snaží se přežít, vymění si manželky, hledají farmáře a kdesi cosi, ale aby se banda nějakých hloupcýh lidí bavila o úplném ho... :-) Ten se snaží sbalit toho, ten zas jiného, musí se u toho předvádět, nic tam vlastně nedělají, jen si žijou v "luxusu, "ale hlavně je to trapné... tohle opravdu nepodporuji...
Hranice života (2005)
Tohle dílo mi zcela uniklo, dívám se na něj v roce 2022 a říkám si: Jo, todle patří někam to škatulky "po Requiem za sen a Trainspottingu, aha", vizuál dobový - skvělý, příběh wtf.
Chlapi sobě (2004) (seriál)
Také moc nechápu tak vysoké hodnocení. Není to nejhorší ale pro pobavení znám lepší seriály.
Jack a stonek fazole (2001) (TV film)
Podle hodnocení průměrný film. Ale já ho žrala. Jako malá jsem to znala skoro nazpaměť. Bylo to pro mě něco naprosto nového a odlišného. Prostě super! Když si to pouštím teď tak - Nostalgie :-)
Jíst, meditovat, milovat (2010)
134 minut je opravdu, ale opravdu moc.
Jízda smrti (2007)
Ta babka byla divná xD A ti "ufouni" na konci tam být nemuseli :D Ale je to prakticky otevřený konec takže Karen ještě možná běhá po světě :D
Kanibalové (1980)
Hm, nechutné.
Kde jsou všechna UFO? (1996) (TV film)
Kdyby... (1968)
Už od začátku mi to připomínalo pilotní díl mechanického pomeranče, jen jsem čekala kdy se to zvrhne ;-) Ale to bude jen tím Malcomem. Jinak si myslím hodně zdařilý film po všech stránkách.
Kirikou (1998)
Skvělá a zvláštní pohádka :-)