Poslední recenze (252)
Kobry a užovky (2015)
Drsné drama, z kterého se člověku občas dělá špatně - možná další film, který by mohl sloužit jako drogová prevence na školách, i když kvůli dost tvrdému jazyku bych to hodně zvažovala. Bratři Hádkovi hrají výborně, zvlášť Kryštof jakožto feťák je excelentní. Dobrý film, když člověk očekává sociální sondu do zoufalého života závislých lidí a už horší film, pokud divák očekává děj a hledá smysl celého snímku. Pro mě na hranici tří a čtyř hvězdiček...
Ostrov (2006)
Drama, které v člověku nechá dlouho silný dojem a náměty k přemýšlení. Atmosféra je celkově chmurná a šedavá, ale ta vlastně k prostému pojetí Anatolijova života patří - Anatolij je z pohledu dnešního člověka tak trochu blázen, alespoň mně se to tak jevilo, ale není právě toto cesta k věčnému životu? Být pevný ve svém přesvědčení a odhodit vše, co nám tomu brání? Kdo ví, faktem ale zůstává, že Ostrov je pro mě velice zajímavým snímkem, který nedokážu s žádným jiným porovnat...
Zkažená úča (2011)
Úča byla vážně zkažená až za hrob, kolikrát mi bylo trapně za ni a s chutí bych jí dala za vyučenou. I když jde o poměrně slaboduchou komedii balancující pro mě na hranici dvou a tří hvězdiček, určité plusy film má. Třeba poučení, že není vždy zlato co se třpytí, a že větší prsa z nás nutně hezčí ženskou neudělají:-). Asi tyhle "odlehčovačky" teď potřebuji, proto hodnotím nakonec třemi *.
Poslední deníček (39)
Miluju je! :-)
Je něco roztomilejšího?