Recenze (120)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Viděl jsem až prodlouženou verzi a jsem spokojenej. Dokonce lepší než Suicide Squad...
Bílé peklo (2001)
Film jsem si užil. Sice tam bylo několik klišé a vyloženě blbosti - třeba ten ruskej důstojník, co se žene za hlavním hrdinou spousty let - ale i přes to jsem se u filmu skvěle bavil. Také jsem trochu postrádal vice stresující atmosféru z nedostatku jídla atp.
Blade Runner (1982)
Tenkrát bych z toho byl asi odvařenej, ale já to viděl poprvý až teď a tak mi to nepřišlo jako něco extra. Na druhou stranu je to i po tolika letech lepší než většina dnešních Sci-Fi (remake Robocopu, Chappie, Prometheus)...
Boba Fett: Zákon podsvětí (2021) (seriál)
Kde jen berou v Disney ten talent dělat tak nudný a nezajímavý seriály bez zajímavějších postav? Zase další postava, která je naprosto domrvená. Dokonce i ty kostýmy už začínají vypadat komicky...
Boj o moc (2018) (seriál)
Úžasně napsaný postavy, skvělá hudba, na poli seriálu originální režie a střih a skvěle se vyvinující se scénář. To jak některé epizody začínají nevině a strhnou se v obrovské drama je ohromující. Do toho parádní herecký výkony (hlavně Ken). Prostě jasných 10/10.
Brainiac: Šílená věda (2003) (seriál)
Ach jo, když tolik prahnete po znalostech, tak jděte "dělat vědu" :D V tomhle pořadu jde především o zábavu a ta je vydařená. Někdy trapná, ale většinou jsou vtipy povedené. Navíc testují věci, se kterýma se spíš setká normální člověk. Plnej počet nedávám jen, protože to je slabší než Bořiči mýtů a ten humor je sem tam trapnej.
Bratři (2009)
Jedno velký klišé --> předvídatelná nuda.
Bright (2017)
Zklamaní, jednotlivý scény jsou na sebe divně nalepený a celý to působí nepřirozeně. + Párkrát nelogický chování postav a kromě Smitha žádnej jinej výraznější charakter.
Buřtcajk (2012) (pořad)
Hroznej trapas
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
První půlka v USA je top, ale pak ta část v Bolívii nějak ztratila koule.