Recenze (22)
Den zrady (2011)
Je to neuveritelny, ze to George aka Svihak s nazorem neposral jako obvykle. Nastesti tam ten herec dvou vyrazu nemel moc prostoru a Ryan to jistil..
Zabiják Joe (2011)
Matthew se mi libil hodne. Min bobri.
Bez kalhot (2012)
Nerozumim, proc si peclive holej skoro cely telo a pak si nechaj ty drny v podpazi.
Prometheus (2012)
Ocekavani byla velka, no.. Chvilema to nemelo vubec logiku, ale vizualne supr a akce taky. Se stejne tesim na pokracovani.
Temný rytíř povstal (2012)
Tak oproti predeslejm Nolanovejm dilkum hrozna pateticka sracka. Von uz ten Pocatek byl pekelna hovadina skryta za velkejma moudrejma recma.
Avengers (2012)
Nejlepsi akce siroko daleko
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Kdyby si odpustili ty litanie o příčinách krize ... Prostě jako kdyby se Stone mermomocí snažil roky poté moralizovat a ukázat po stý světu, jak to bylo s těma úvěrovejma balíkama - chvílema solidní drama a chvílema dokumentární shitek o prohnilosti a hamižnosti. A mudrlantský rozhovory, který OS poskytnul k tomudle filmu, to je potvrzujou.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Tomu řikám thriller, konečně
Počátek (2010)
Ježiš to bylo rádoby hluboký... Sem furt čekala, kdy se to rozjede a tam jen furt řešili zákonitosti jednotlivejch rovin, aby ten děj mohl vůbec pokračovat.
Mé soukromé Idaho (1991)
Sem to vůbec nepochopila. A jak se tam začlo blábolit ve verších či co, to sem to musela přetočit nekompromisně.