Poslední recenze (331)
1670 (2023) (seriál)
ale jo, dávám pět, protože to bylo fakt cajk, postavy jsou super, fórky fajn a věřím, že kdo má větší přehled o polských reáliích, najde tam toho ještě víc - ale budete se bavit i bez toho. předpokládám, že je šance na pokračování :)
Bod obnovy (2023)
atmosféru to mělo, hlavní hrdinka příjemně překvapila a lecjakou drobnost jim jde odpustit - celkově za mě dobrý a jsem rád, že jsem na to do kina šel :)
Tellus (2014) (seriál)
Po dvou dílech: skvělý build-up, zajímavé postavy a zápletka, která je po 10 letech možná aktuálnější než tehdy. Jak by to dopadlo, kdyby se do ekoterorismu pustila pětice chytrých, odhodlaných a docela sympatických mladých profesionálů. Velmi nadějné, ale taky to může skončit nějakým sentimentálním happy endem... Ale jsou to Finové, takže doufám, že to bude naopak gradovat. #serialkiller 2023 projekce