Recenze (1 726)
Mlha (2005)
Smrtící smog... fakt hrozná cipovina...
Danielův svět (2014)
Já vůbec nevím jestli tomu mohu dát nějaké hvězdičky... Každopádně mě dokument semlel, jako už dlouho žádný předtím. Aktuální a pro dnešní dobu důležitý dokument, ale finální obrázek si musíte udělat jen a jen vy sami...
Mazací hlava (1977)
No doprdele co to zas bylo? Nevím jak hodnotit, vážně nevím... Tohle umí jen Lynch...
Babovřesky 2 (2014)
Tohle by mělo chodit rovnou do televize a ne do kina, tam se to opravdu nehodí. Udivuje mě kolik lidí dokáže vyhodit peníze za něco takového, a dobrý český film navštíví sotva pár lidí...
První republika (2014) (seriál)
Hodnotit hvězdami je zatím blbost, ale upřímně říkám, že snaha ČT mě oslovila, zatím mě to baví, nutno říct, že s konkurencí od Novy, zatím ČT vyhrává. Jednoznačně. To si přiznejme...
Anakonda: Honba za krvavou orchidejí (2004)
Vice anakond automaticky neznamená napínavější a lepší film... tohle se snad ani za béčko považovat nedá...