Recenze (1 056)
Spartakus (2010) (seriál)
O dosť chytrejsi seriál, než sa na prvý pohľad môže zdať. Na svoje si prídu všetci. Baví ma to..
Waco (2018) (seriál)
Tak toto bola riadna sila, o Wacu som doteraz nepočul a pred pozretím som si ani nič neprečítal...Jedna dole za tú miernu neobjektivitu, ale kľudne by to znieslo aj viac častí.
The Wire - Špína Baltimoru - Série 1 (2002) (série)
Už po prvých epizodach vám bude jasné, že tento seriál sa nikam neponáhľa. Nesnaží si vás hneď omotať okolo prsta, neservíruje vám postavy, ktoré si okamžite obľúbite, alebo znenávidíte, epizody nekončia cliffhangermi. Nie, nič také, s Wire je to beh na dlhú trať. The Wire je niečo úplne iné, ako ste doteraz videli. Prvá séria sa odohráva hlavne na ulici, po pár častiach budete mať pocit, že tam s danými postavami naozaj ste a počúvate ich rozhovory. Ale za prvú sériu dávam silné 4, predsa len ma to občas nudilo, ale nevystrihol by som ani jednu scénku alebo vetu samozrejme, všetko tu má svoje miesto a dôvod.
Who Is America? - Epizoda 7 (2018) (epizoda)
O.J. ma úplne rozjebal.
Who Is America? - Epizoda 1 (2018) (epizoda)
Tak Cohen posúva trolling zas o level vyššie.
Hříšníci - Série 8 (2017) (série)
Za mňa bohužiaľ jednoznačne najslabšia séria. Presnejšie povedané takto: prvá až siedma boli všetky rovnako geniálne, táto je len nadpriemerná. Neviem ani čím to bude, možno mi len chýbajú staršie postavy, ktoré sa zo seriálu vytratili a tie nové ma nejako nezaujali, možno mi chýba to prehnané, absurdné, čierno humorne drama, ktorého tu bolo akosi pomenej, celkovo bolo v tejto sérií viac pozitivnych okamihov ako doposial v celom seriáli. Na druhej strane to chápem, aj Gallagherovci sa musia niekam posúvať, len je to nečakane smerom k lepším životom a nie do ešte väčších sračiek. Alebo som už toho proste presýtený /začal som to pozerat až keď bolo natočenych všetkych 8 sérií a pozrel som to všetko doslova behom pár dní/týždnov /. Za čo som aj celkom rád, lebo na tú deviatu nebudem čakať zas až tak netrpezlivo, ako keby som to začal pozerat napr. niekedy uprostred piatej. Takže len slabšie 4...ale scénka s Frankom a prstami Debbie patrí k asi najpamätnejším okamihom behom celého Shameless :D
Hříšníci - Nana Gallagher Had an Affair (2011) (epizoda)
A že krik a hned nikdy nič nevyrieši...opať rodinná epizoda, viac dramatická ako vtipná
Hříšníci - It's Time to Kill the Turtle (2011) (epizoda)
Kto by to bol povedal, že Frank, ktorý nepije, je ešte čudnejši ako ked je ožratý? Začína sa mi z tejto bandy totálnych retardov najviac pozdávať Fil, propomína mi Tonyho z prvej generácie Skins, také postavy mám moc rád.
Hříšníci - Frank Gallagher: Loving Husband, Devoted Father (2011) (epizoda)
"niečo na seba hodte, vyzeráte ako párik buzerantov" :) a "asi by som to mala vypnúť...ale potom by som prišla o to ako ťa do zadku nakladá pubertiak". Najlepšie homo foríky široko daleko...Strašne ujebané postavičky, žerem to proste...silné 4 za tuto časť, pretože Fionina časť bola až prehnane sladká na takýto typ seriálu, ale však ja rozumiem...
Hříšníci - Killer Carl (2011) (epizoda)
Tak T-baga som rozhodne v tomto retardovanom mestečku nečakal. Potešilo. Inak zatial asi najvážnejšia epizoda, forikov je pomenej, skoro žiadne, ale to nie je na škodu.