Recenze (1 056)
Holky z červeného gauče - Jiný svět (2021) (epizoda)
Vyzerá to zatiaľ mierne primitivne a hlúpo, ale zároveň to má svoje svetlé momenty, optimálnu stopáž a správnu údernosť, čiže ma to nenudí...
Holky z červeného gauče - Červený gauč (2021) (epizoda)
Nj, to vyzerá na fajn "chlapskú" zábavku, dám tomu pár častí a uvidíme...
Zákon gangu: Mayové - Lahun Chan (2019) (epizoda)
Ako nebudeme si klamať, tie zápletky, riešenia a dialogy sú priemer, celkom solídny priemer, ale stále to baví, nevlečie sa to, stále sa niečo deje.
Kobiety mafii 2 (2019)
Plytká stupidita, snáď ešte väčšia ako jednotka, Patryk tu už naplno pustil uzdu svojej fantánzií. Ale ja som sa bavil extrémne, všetky tie dialogy v angličtine sú totálne brilantné a pri scéne s medveďom na bicykli ma regulérne objebalo. Oproti jednotke ide podľa mňa ešte viac o absurdnú komediu ako o nejaký akčný film, strašne veľa vecí tu nedáva absolútne žiadnu logiku, celému filmu chýba v podstate nejaká základná kostra a je to ako keby len zložené z nejakých bláznivých gangsterských historiek z Poľska v 90. rokoch, ktoré spolu ani nejako nesúvisia. Neškodná blbostička, ale ako vravím, zabaví...Trojku už ale asi nie Patryku.
Godzilla vs. Kong (2021)
Keby mám 13, tak pritom ejakulujem a na druhý deň sa v škole so spolužiakmi nebavíme o ničom inom /o filme, nie o ejakulácií/. Lenže ja už 13 nemám a som na seba nasratý, že miesto niečoho produktívneho venujem 2 hodiny svojho čoraz kratšieho života takejto pičovine. Ale veď aj to občas treba, nie? PS: nepúšťajte to radšej žiadnym konšpirátorom.
Contratiempo (2016)
A tak zasa až taký hlavolam to nebol... :) Až na ten úplne posledný zvrat, ktorý bol absolútne brilantný. Ale inak celkom príjemná, samozrejme dosť naivná, jednohubka.
Hříšníci - This Is Chicago! (2020) (epizoda)
Tak nám začala posledná séria, úvod priemer, ťahá to, tradične, hlavne Lip a Frank.
Zákon gangu: Mayové - Cuervo/Tz'ikb'uul (2018) (epizoda)
Záverečná epizoda prvej série trochu bez nápadu, trochu odfláknutá a herecky mi tiež prišla dosť slabá, dalo sa to spraviť celé aj o dosť silnejšie, ale čo už...druhú sériu pozriem aj tak.
Zákon gangu: Mayové - Serpiente/Chikchan (2018) (epizoda)
Ďaľšia kľudnejšia, viac kecacia epizoda, ale pravdepodobne dosť dôležitá vzhľadom na budúci dej. Prvých 30-40 minút trošku nuda, ale záverečné udalosti celkom slušne premyslené a vypointované.
Zákon gangu: Mayové - Rata/Ch'o (2018) (epizoda)
Po predchádzajúcich náložiach trošičku nuda, prevažne kecacia epizoda a na záver Fight Club :)