Recenze (998)
A Bit of Fry and Laurie (1987) (seriál)
Utáhnout ve dvou lidech celý pořád, to smekám klobouk dolů. Oba i Hugh i Stephen jsou úžasní...ale stejně nechytlo mě to tak u srdce jak MP. Chybí mi tady takový ten skeč, co si budu pamatovat i po hodně dlouhé době a budu se smát už jen při vzpomínce na něj.
Absolvent (1967)
Dustin Hoffman je jako nesmělý Benjamin vtipný a zároveň neodolatelný. Myslím, že toto je jedna z jeho životních rolí, neli nejvýraznější. Navíc ostatní herecké výkony jsou taktéž skvělé, všechno nádherně podkresluje hudba Simona a Garfunkela...Prostě kultovní film...
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Normálně bych takovému filmu dala 2 hvězdičky, ale Jim Carey je Jim Carey.
Addamsova rodina (2019)
Hrané filmy z 90. let mám moc ráda. Všichni členové Addamsovy rodiny jsou skvělí a především mladá Christinna Ricci jako Wednesday. Proto jsem se na tenhle animák moc těšila. Jako celek to bylo fajn, ale chyběla mi tam ta hravost hraných filmů a aspoň jedna postava, co by mě chytla za srdce...3,5 *
Agent v sukni 2 (2006)
Průměrná americká komedie s pár vydařenými vtipy.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Haley Joel Osment podává neuvěřitelný herecký výkon, krásná myšlenka filmu a zpracování...Spilberg zkrátka umí...
Ajťáci (2006) (seriál)
Tohle je přesně šálek mojí kávy.
Akta X - Film (1998)
Bohužel jsem neviděla seriál, abych mohla porovnat. Atmosféra výborně napjatá, akorat bych ubrala pár scén.
Alenka v říši divů (2010)
Vizuálně dokonalé, ale příběh byl trochu plochý...od Tima jsem čekala mnohem víc 3,5 *
Alenka v říši divů (1951)
Na můj vkus až moc nedějové, šílené a psychedelické...