Oblíbené seriály (10)
Mesto tieňov (2008)
Okrem prvého dielu som videl všetky a dovolím si tvrdiť, že po vizuálnej stránke je to jedna z najlepších vecí, čo boli za posledných 15 rokov v "Československu" natočené. Ako Pavel Višňovský v jednom z rozhovorov povedal, nemôžu rovnako rozprávať bezdomovci aj policajti a práve to je jeden z mála nedostatkov. Scenár je totiž príliš "slušný" a to v toľkých vypätých situáciách, ktoré počas seriálu sledujeme na mňa jednoducho nepôsobí reálne. Naopak, vysoko oceňujem výber hercov, ktorých tváre nie sú notoricky známe a preto sa im ich role dajú uveriť. V tomto smere jedinou výhradou je Soňa Norisová, ktorá na mňa pôsobila akosi umelo, no v globále sú herci veľkým plusom. Rovnako ako to, že v seriáli môžem vidieť ulice po ktorých každý deň chodím a nie ulice nejakého vymysleného mesta. Ak už začnem pravidelne sledovať nejaký seriál, musí ma zaujať a to sa Mestu tieňov podarilo na výbornú. Len dúfam, že nezostane iba pri 10 dieloch. D.N.A. dokázala po vynikajúcich dokumentoch spraviť výborný hraný seriál a mňa len teší, že je tu partia ľudí, ktorí sa rozhodli robiť veci na vyššej úrovni.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Lepšie raz vidieť ako tisíckrát o tom čítať, ale pre mňa je toto Seriál, na ktorý sa chytá, čo i len sčasti, máločo. Úžasné!
Teorie velkého třesku (2007)
Simpsonovi (1989)
Mafstory (2006)
Frasier (1993)
Domek z karet (2013)
Narcos (2015)
Skvelé, no napriek tomu verím, že si tvorcovia nechali niečo v zálohe, čo rozbalia v ďalšej sérii. 4,5*