Recenze (201)
Shrek (2001)
Film má prostě všecko a navíc neskutečně boží soundtrack (který oceňuju sice až s odstupem času, ale to na tom nic nemění!)...tvůrci vytvořili opravdu skvělý film, který si zaslouží plné hvězdičkové ohodnocení! :))
Sedm (1995)
Pitt + Freeman + Spacey + Fincher...kdyby tady těchto pár jmen někomu nestačilo k tomu, aby pochopil genialitu tohoto filmu tak by měl jít fakt do léčebny. Nejvíc psycho krimi film co jsem kdy viděl, špička ve svém žánru a rozhodně patří ke špičkovým dílům ever. Další z filmů, které by měl člověk vidět.
Kult hákového kříže (1998)
Rozhodně jeden z filmů, který byl měl každý člověk vidět. Norton to zahrál prostě geniálně...Nedostaneš odpověď, když se špatně ptáš...musíš dávat správné otázky.
Agent bez minulosti (2002)
Prostě naprostá světová extratřída v akčních filmech! Pro mě je tato trilogie (bez Damona není Bournovský film...narážka na poslední počin s Rennerem) jedna z nejlepších která, byla kdy natočená. Jestli kniha bude alespoň zčásti tak dobrá jako film, tak se opravdu neskutečně těším až si ji přečtu.
Třídní sraz (2011)
Sice jsem si myslel, že to bude fajn film, ale že se mi bude líbit až tak moc? To jsem vážně nečekal. Obsazení je fakt sympatické a líbí se mi, že tam každý člověk má svůj příběh...řekl bych, že je to docela nedoceněný film :) a otoaleťákování stromu bylo boží...musím si to zase někdy zopáknout! Ale tentokrát pořádně xD Hmm...jaký bude můj sraz za 10 let? xD
Bitevní loď (2012)
Dobrééé po druhém shlédnutí se mi to zalíbilo jak cyyyyp! Úplně perfektní film prostě...vtipné hlášky, napětí a prostě všechno co by správný akční film měl mít! Nenudil jsem se ani milisekundu a je to prostě jeden z filmů, na který se kouknu zase a znova rád! Výběr soundtracku je super (AC/DC!) a jak na scénu nastupovali badass dědečkové na staré badass lodičce tak mi to udělalo nějakou nadpozemskou radost...asi to bude tím, že mám teplotu...PEACE! ...jo a Rihanna má fakt nejvíc hlášky..."BUM" xDD ...jo a dodatek no. 2. - inspirovalo mě to ke vstupu do námořnictva! ^^ takže světe těš se! xD
Dannyho parťáci (2001)
Jeden z mých nejoblibenějších filmů ever! Má všechno co by podle mě měl skvělý film mít...nenudil jsem se u něho ani vteřinu a konec byl velice překvapivý...prostě parádní film, který neomrzí :)
Forrest Gump (1994)
Je to prostě neuvěřitelný film...který je zaslouženě klenotem filmografie :)
Daleká cesta za domovem (1999) (seriál)
Velmi napínavý seriál se skvělým příběhem, který jsem jako malý měl hrozně rád :) musím se zase někdy kouknout znova :P
Gladiátor (2000)
Neuvěřitelný zážitek...ani nevím, kdy naposledy jsem měl při filmu tolikrát husí kůži :)