Recenze (43)
Mrtvý muž (1995)
Opravdu VYNIKAJÍCÍ film. Skvělá černobílá atmosféra.... nutno vidět.. JJ je vážně dost dobrej.
Karate Kid 3 (1989)
vyloženě nepovedené pokračování ex ex kida...
Karate Kid 2 (1986)
viz hodnocení prvního dílu .... vedle pana Morita není co hodnotit... horší pokračování
Karate Kid (1984)
V teenagerských letech mně to docela bavilo... dneska říkám nic moc. Obecně mám rád herecké výkony pana Morita. Zajímavost: Ralphovi Macchio chybí jakýsi typ hormonu, který zabraňuje jeho vývinu..
Zachraňte Willyho 3 (1997)
a dost bylo kosatek... !
Zachraňte Willyho 2 (1995)
pokračování kraviny o zacháněné kosatce. hvězdička za hezkou kosatku
Zachraňte Willyho! (1993)
kravina o zacháněné kosatce. hvězdička za hezkou kosatku
Prázdniny pana Beana (2007)
Starej dobrej Bean dokáže bavit přesně v těch 20 min. seriálech... vše ostatní je nudnej balast...
Doblba! (2005)
Vzhledem k tomu, že jsem se velmi dobře bavil, neuvádím žádné, možná pravdivé, přitroublé připomínky jako: nejednotná dějová linie, nevyrovnané herecké výkony ... atd. Doporučuji jako dobrou českou crazy komedii.
Jedna ruka netleská (2003)
Nevím, nějak mě tento film ničím extra neupoutal... 2 hvězdy za pár vtipů a jako vždy za skvělého Ivana Trojana.