Recenze (140)
Božské děti (1997)
Tomuto režisérovi snad člověk nemůže dát nic jiného než 5*. O chloupek lepší film než Barva ráje. Dojímá mě, když si děti mění boty.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Mnoho povyku pro nic, člověk se radši nemá na nějaký film těšit, protože je to pak zklamání. Bohužel mne tento film nezaujal, ač jsem se na něj tak těšila.
Casablanca (1942)
V každém druhém americkém filmu je narážka na tento film, ale člověk po shlédnutí Casablancy o moc nepřichází, prostě slaďák. Mnoho povyku pro nic!!!
Čtyři pírka: Zkouška cti (2002)
Přátelství se má ocenit, kvalitní film, i když nechápu, proč od diváků dostává tak nízké hodnocení. některé zpomalené scény si mohli tvůrci odpustit.
Devátá brána (1999)
Očekávala jsem víc. Dost stupidní konec, Polanski má rozhodně na víc!!!!
Dohola (2001)
Nebožtíci přebarvení na červeno, proč ne?
Dům voskových figurín (2005)
Jeden z nejhorších filmů za poslední dobu, asi i proto, že v něm hraje Paris Hilton. Nejsměšnější mi přijde, když vyjde najevo, že celý dům je z vosku, fakt k popukání.
Farma (2001) (seriál)
Nuda, mělo smysl ho vůbec natáčet?
Forrest Gump (1994)
Tenhle film je pro mě tak trochu oříšek. Mám z něj rozporuplné pocity. Ale ta hláška - Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš (co tě čeká)- ta se mi fakt dostala pod kůži!
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Sranda! Jeden z mála dobrých amerických seriálů.