Recenze (167)
Zbytečná krutost (1984)
Jo, moc jsem od toho nečekal a byl jsem příjemně překvapen (což je vždy ta lepší varianta). Příběh je jednoduchý, postav je málo, je to 25 let starý... ale stále to funguje, někdy jsem byl až překvapen, jak moc to funguje. Pohřeb zaživa, zhasínání světla, probourávání zdi - to jsou panečku scény:) A všechno provází skvělý hudební podkres (který ale nepřehluší zvuk cikád:)) Moc se mi to líbilo, nicméně v některých pasážích to mohlo být kratší (ale co já vím jakej byl trend střihu v roce 84? to jsem si chcal do plenek a čuměl na krtka) V době vzniku to musel být nejnapínavější film všech dob. 9/10
Být či nebýt (1983)
Už vím na co se Tarantino díval, když vymýšlel Inglorius Basterds. Scény s převleky výborné - co mě mrzelo bylo nedotažení Hitlera v anglickém PUBu, tam ještě prostor byl:) 7/10
Knight Rider (1982) (seriál)
Nostalgie převládla nad zdravým úsudkem, dyť já sbíral i nálepky ze žvýkaček. Nemohu jinak... 8/10
Bouřlivé víno (1976)
Z osobních důvodů...
Mladý Frankenstein (1974)
Je to hodně pomalé a na každý gag si musíš chvíli počkat, každopádně i tak je to jedna z nejpovedenějších parodií vůbec. Možná si tak vysoké hodnocení nezaslouží, nicméně dialog na nádraží a celá scéna Hackmana mě nutí dát 7/10:)
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
I když se jedná o naprosto nesmyslný komunistický blábol dá se na to velice dobře koukat i po tolika letech. Body navrch za Studnu a Mimikry, ale nejvíc za znělku. Vedle dobrodružství kriminalistiky nejlepší znělka ČS seriálu. 9/10
Travel Surprise
Na minutovou reklamu je tam hafo balastu... dá se to sestříhat na 30 sec se stejným obsahem. Odzoom cca v druhé třetině je otřesný. 4/10