Recenze (204)
Krycí jméno U.N.C.L.E. (2015)
Opět trochu vítězství formy nad obsahem. Za kameru, střih a hudbu +1*, zvláště střih při automobilové honičce v horách byl impozantní. Ritchie byl tady asi trochu svázán předlohou, jinak si neumím vysvětlit, proč to nebylo tak vtipné, jak bývá u Guye zvykem. Nebo stárne.
Má pekelná kočka (2011) (seriál)
Je to zábavné, ale po pár dílech si všimnete, že majitelé koček si za to můžou většinou sami a tak chudák Jackson řeší vícekrát v podstatě to samé. Scéna v jednom díle, kterou nemůžu ještě teď rozdýchat: Rádoby matka: "Buď se to s tou kočkou vyřeší, nebo se s kočkou odstěhuju od manžela a (malých) dětí".
Michael Jackson Život legendy (2011)
Taky jsem byl nadšen nepříliš známými detaily z Michaelova života a hodnotil bych tento dokument snad i 4-5*, ale i když toho ze života MJ moc nevím, několik informací se mi dost nezdálo a hledal jsem sám. Bohužel i tady je dost klíčových informací překroucených, hlavně o tom dopovaní se Demerolem a Elizabeth Taylor. Vím, jedná se o sporné informace. David Gest se jevil jako opravdový blízký přítel, ale Frank Cascio a profesionální "biografopisec" Randy Taraborrelli spíše svými výroky dělají Michaelovi medvědí službu. Dál mi vadilo vynechání některých úseků Michaelovi kariéry (chybí vše od alba Bad po rok 2001) (asi kvůli stopáži), žádné přímé rozhovory s Michaelem, žádné detaily z taneční choreografie, málo informací od Michaelova klíčového producenta Quincyho Jonese. Na první pohled senznační dokument, ale nenechjte se zmást. Velmi výztižně, i když taky trochu nenávistně to vystihl recenzent Wendy na Amazon.com - DVD Michael Jackson: The Life of an Icon, titulek "A bias, choppy, sensational exploit - MICHAEL USED YET AGAIN".
Rango (2011)
scénář 55%, animace a vizuál 100%, rodinný jen okrajově
Gamer (2009)
Ptákovina na n-tou, ale výrazy jako agresivní kamera a agresivní střih dostaly zase o něco málo jiný rozměr. Dal bych asi jenom 40%, ale sejmutí záporáka na konci ve stylu "Dexter naopak" mě pobavilo ještě víc.
Ninja Assassin (2009)
...tak možná před 15 (slovy patnácti) lety.
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Opět tupé a ultra levné, ovšem snesitelnějsí něž trestuhodná dvojka. Veterány JCVD a Lungrena tu bylo navíc vidět málo, asi jedna z úspor rozpočtu.
Velké podmořské dobrodružství 3D (2009)
Bohužel uspávající nuda. Ne vyložene špatný, ale místy dosti rušivý hudební doprovod (asi aby vám to nedovolilo usnout). Něktré záběry mají značně nepřehlednou, až chaotickou kompozici - jakoby francouzi nakoupili nepovedené a vystřižené záběry od National Geographic. O využití 3D potenciálu bych při shlédnutí filmu v 3Digital / Palace nebo Village cinemas nemluvil, na IMAX to zatím bohužel nemá.
Veřejní nepřátelé (2009)
Rozpačitý scénář a kamera, podivně uhlazené. Kvalit HEATu nedosahuje. 70%
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Těžko dnes předávat ono poselství způsobem, jakým to předával původní snímek před 57 lety.