Recenze (204)
Topkapi (1964)
Souhlasím s Bouřňákem a doplňuji "...a také tvůrci Dannyho parťáků".
Zaříkávač koní (1998)
Za tu příšernou stopáž -1*, jinak hezký jemný film se zvláštní atmosférou.
Kozoroh 1 (1977)
Přiznám se, že jsem se do poloviny spíše než sledováním zabýval myšlenkou, co tam ten scénárista a režisér chtějí řešit dvě hodiny a celkem i pomalu usínal, ale po první hodině mě děj přitáhl tím způsobem, že, ač to běžně nědělám, skoro jsem si okousal nehty napětím! Jo, jak tady píší kolegové, celý projekt Apolo mi teď přijde nějaký podezřelý.
Warriors (1979)
Tenhle kousek je vážně působivý. Kamera - komixové prokládání střihu - rádio vypravěčka - nástrahy - atmosféra - realičnost. Na svojí dobu absolutní špička, které ani dnes neubral zub času nic na kvalitě. Takové gangy new yorku o sto let později.
Říše vlků (2005)
Fakt zmatený a neohrabaný snad thriller(?). Otázka kdo je tomuto skorofiasku na vině.
eXistenZ (1999)
Po opakovaném shlédnutí a pochopení v rámci možností dávám za originalitu a zvláštnost, jaká se opravu jen tak nevidí, 80%.
Obchodník se smrtí (2005)
Tak co, už víte kdo vládne a bude vládnout zemi? POZOR SPOILER: Myslím, že i kdyby na konci neuvedli zmínku o částečné nebo plné inspiraci skutečnými událostmi, musí být každému jasné, že tak nějak to chodí a chodit bude. Po filmařské stránce taky bez výhrad.
Hooligans (2005)
Jo, tím koncem to fakt pokazili. Stačí vynechat posledních 220 sekund před titulkami a je to o moc lepší jako celek. No a Elijah Wood? Ostuda se nekonala, pánové a dámy!
Těžká váha (2005)
...minimálně kameru a střih by "akademici" odměnit měli. Jo takhle má vypadat boxerský film. Promiň Rocky, Jim tě odsunul do zóny zapomění.
Šest pohřbů a jedna svatba (1998)
Na to, aby to byla jedna z nejčernějších komedií, černější než černá díra, je to moc přeplácané a nevyrovnané.