Recenze (6)
1942 (2012)
Snímek na mě osobně působil skromně, uvěřitelně. Jen to vnímám tak, že mi to s odstupem kazila přílišná patetičnost některých scén a nedostatek aspoň náznaku nějakého humoru nebo absurdity. Na druhou stranu když už tragédie tak pořádná.
Brazil (1985)
Pro tenhle film je charakteristické to, že bláznit je lidské a šílenství je krásná útěcha.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Tenhle film zcela a upřímně miluji.
Žít (1952)
Můj první film od A. Kurosawy a doufám, že ne poslední. Nevím už přesně proč jsem si vybral zrovna "Ikiru". Film na mě zprvu působil těžkopádně, ale ve výsledku si mě získal úplně. Záběr, kde hlavní postava stojí na mostě a kochá se krásným černobílým výhledem na západ slunce je nádherný...Film je velmi inspirativní a námět ponouká člověka k zamyšlení se, filosofování si, nad stavem věcí v jeho životě a nebo minimálně o byrokratickém systému...
Solaris (1972)
S psychoanalytickým výkladem Slavoje Žižka je tento film zvláště dobrým soustem.
Čas na dobrodružství (2010) (seriál)
Roztomiloučké je to a správně ulítlé, charaktery jsou spontánní a mají prvoplánové nápady, které vycházejí z aktuálního naladění. Stává se tam vše, co si má dětská mysl může přát a nikdy nevíte, jakou rozkošnou adventrure podniknou hrdinové dnes. Klučíka a jeho psa jsem si zamiloval, k princezně Bubblegum vytvořil fantazijně erotický vztah.