Poslední recenze (10)
Pompeje (2014)
To šel jednou takhle Gladiátor s Titanikem na rande a ups jsou z toho pomeje,co to kecám Pompeje.Žádná velká hitparáda se nekoná,ale na horké upatlané odpoledne to stačí,bíbné tři body za triky a Kiefera ať nežeru.
Kick-Ass 2 (2013)
Nekorektní,zvrácené,ale vtipné a krvavé a tak to mám rád:),bohužel i slabší než díl první.Ten blitkobušek chci.
Ptačí úlet (2013)
V záplavě všemožných animáků,slabší průměr.