Recenze (182)
Robocop (2014)
co sa stalo v 80, malo ostat v 80!
300: Vzestup říše (2014)
prvy film bol čisty odpad, kde sa prisery zo stredozeme stretli zo spartou. Dvojka bola o nieco lepsia, no o moc nie...plno naolejovanych muzov, blbych predslovov a nezmyselnosti...ale efekty boli vyborne...
Gauneři (1992)
ja sa akosi z toho tarantina neviem spravit...vsetko na jedno kopyto...
Cesta do Ameriky (1988)
cernošská komédia, jedna z mála vtipných
Gangy New Yorku (2002)
ale tak som sa zabavil:)
Nejpodivnější živočichové světa (2010) (seriál)
Velmi zaujimavy dokument
Raubíř Ralf (2012)
Neviem si predstavit z akeho hladiska to hodnotite, ci uz z nostalgie alebo neviem ako, ale ja si subjektivne myslim, ze supermario nesupermario, toto je uplna kravina. Nebol som ani v polovici a bol som nuteny to vypnut kvoli tomu ze som pri tom zacal zaspavat...
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
najvacsie sklamanie roka 2013! homohobit...co clovek to buzna...cudujem sa ze tam nehral aj Jaro,akcne sceny super, sceny s gandalfom co su vymyslene na zaklade pribehu super...ale ostatne sceny kt, natiahli film....no humus!
Osamělý jezdec (2013)
ja som sa uprimne bavil, jedine co mi vadilo boli typicke klise ako zloduch mieri az kym ho neprejde vlak, potom obkecava aby ho mohol niekto mrsknut lopatou po hlave, nezabijat aby na tom by mohli onanovat deti...ale inak som sa nasmial...
Red 2 (2013)
bolliwood?