Recenze (249)
Bohem zapomenuté děti (1986)
Úžasné herecké výkony, zajímavé téma, ale... Celý film byl bohužel až moc dlouhý a připadal mi chvilkama až moc takový nemastný neslaný.
Zamilován (1984)
Nádherná romantika se skvělou Meryl Streep a vynikajícím Robertem De Nirem.
Cena za něžnost (1983)
Pro mě jednoznačné zklamání, čekal jsem, že na mě film nějak dopadne, ale to se nestalo, takže lehký nadprůměr. 55%
Silkwoodová (1983)
Film, který vás opravdu zasáhne. Meryl jako začínající herečka a už hraje jako ostřílená ženská v oboru, která by jsi za tuto roli, právem zasloužila oscara. K filmu, film je to ohromě zajímavý, opravdu nechápu, jak se mohli k těm lidem v té továrně takhle chovat, když věděli, jak v nebezpečném prostředí pracují a je moc dobře, se někdo rozhodl s tím něco dělat O to víc jsem byl v šoku, že se něco takového dělo i ve skutečnosti.
Kramerová versus Kramer (1979)
Opravdu skvělý film, herecký koncert jak od Meryl tak i od Dustina.
Hádej, kdo přijde na večeři (1967)
Tak z tohoto snímku se stává jeden z mích nejoblíbenějších romanticko-komeniálních a dramatických filmů. Jsou zde chvíle, u kterých se budete smát a pak jsou ty i chvíle, kde budete brečet. A nesmím opomenout bravurní herecké výkony. Opravdu výborný film. Tady, kdyby to šlo dal bych i 6*.
Panu učiteli s láskou (1967)
Nádherný film ale opravdu vnikajícím Sidney Poitierem.
Most přes řeku Kwai (1957)
Asi jsem nějaký divný, ale mě tento film prostě nechytl. Bylo to za prvé šíleně dlouhé a za druhé šíleně nudné, vím se mnou teďka nebude většina lidí souhlasit, ale prostě já to tak cítím. Viděl jsem stovky lepších filmů, než je tento. A opravdu nechápu těch 7. získaných oscarů...
Lady a Tramp (1955)
Klasický Disneyho příběh a skvělá animace, co víc říct.