Recenze (99)
Jeden den (2011)
Máte pocit, že vám z hrude ide vyskočiť niečo čo voláte srdce, že sa chcete posadiť pred spaním na okraj postele a len tak sa na niekoho usmiať. Keď si myslíte, že vaša denná porcia kávy presiahla maximum o 220% a nedarí sa vám zaspať. Tok myšlienok je tak silný, že to hraničí s bolesťou. Ak ste toto nepocítili, pozrite si One Day :)
Apollo 18 (2011)
Je mi to ľúto, ale to, že som dal 2* je už aj tak veľa. Neide o to, či je film zlý. Ide o to, že to bola desná nuda, a aj keď máte v ruke autentický matroš, dá sa z toho vycucať veľa. Pozrime na film The Fourth Kind. Aj keď mi prišiel trochu prehnaný...ale tiež je založený na videozázname, no bavil ma omnoho omnoho viac než Apollo 18. Sorry bratku, ale "Bez servítky" by som dal 3* ;)
Lidice (2011)
nuda
Drive (2011)
..., ale atmosféra, spomalené efekty a hlavne Soundtrack boli masakrálne :)
Princ a pruďas (2011)
Nezabavil som sa až tak ako som čakal, ale takto natočený film vie veľmi dobre pobaviť :) Natalie ako hlavná postava tam vkusne sadla ako riť na šerbeľ a čo sa dvoch ťulpákov týka - mohli tam vybarať aj iných hercov, no nijako to nerušilo :) Who are you..?? !!! Fuckin wizard man :DDD...tie hlášky tam boli niekedy masakrálne.... :D You can´t such that dick :DDD - na margo jeho počestnej trofeji od minotaura :DD
Zdrojový kód (2011)
Neviem, čo na toľko tí ľudia vidia....Nehovorím, že film bol zlý, ale pre mňa bol nudný. Ani neviem prečo to tak bolo, no prišlo mi to ako refren v nejakej pesničke, alebo ako loop(slučka) na prehrávači. Vždy dookola a dookola sa vracal späť a už mi to liezlo na nervy. Ako nápad to zlý nebol, to nie....to chválim, no čakal som omnoho viac od toho filmu, čo bola asi chyba.....ani obsadenie nepomohlo tomu, že dám viac než TRI.......fakt mi toho je ľúto
Správci osudu (2011)
4* dávam kvôli Herečke, lebo mi je moc sympatická. Tak ako v Kráľovnej Victórii, tak isto aj tu :) Fešanda za všetky drobné, a jej Origoš smiech je skutočne masakrálny :)))
Zkus mě rozesmát (2011)
TO bola peckaaa :)) Už dlho som sa tak super nepobavil a tá malá čienrovlasá budúca Extra triedna Herečka bola neskutočná. Také keby boli všetky herečky ako ona, to by bola radosť pozerať na film. :))
Červená Karkulka (2011)
Mne sa to veľmi páčilo. Strašne zaujímavý film, a kiežby bolo takých viac :)
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Myslel som si, že to bude pecka, ako tie predošlé časti, no trochu som sa mýlil. To, že tam dali Penelope neznamená, že tam Kiara byť nemohla :/. Navyše mi to prišlo strašne dlhé, ale fakt strašne. Nepoviem, že niektoré scénky sa mi nepáčili...naopak, boli v podaní Deppa masakrálne ako vždy. Celký dojem z filmu je Lepší priemer, a to už prižmúrim obe oči. Kde sa podeli tí piráti z Tortugy? :)