Recenze (1 213)
Česká spojka (2002)
S.RACKA! ruky prec
Hráč (1992)
ten koniec ma dostal.
Battle Royale (2000)
to filozoficke posolstvo, o ktorom tu niektory spievaju ody, mi nejako uslo. na prvy krat je to uplne uzasne DIVNY zazitok. je to zvrateny, nelogicky a miestami genialny film.
Mission: Impossible III (2006)
najlepsi diel serie, bez debaty. nad logickostou filmu sa netreba zastavovat, kedze to je akcny film. abrams ma so zvratmi skusenosti uz zo serialov a aplikoval ich priam brilantne. a phillip seymour hoffman ukradol pre seba cely film. vlastne som drzal skor jemu ako cruisovi
Tramvaj do stanice Touha (1951)
neprokonatelne majstrovske dielo, najvacsia psychologicka drama vsetkych cias, asi najposobivejsie herecke vykony ake sa vobec kedy v jednom filme videli, najlepsi scenar vsetkych cias.. ja neviem mam pokracovat?
Dveře dokořán (2006)
...
Posedlost (1992)
jeremy irons, juliette binoche, miranda richardson, vsetci patria medzi mojich oblubenych hercov. nezachrania vsak NESKUTOCNE nudny film, abslutne nefungujuca chemia medzi ironsom a binoche to cele let podtrhuje. a korunujte to prisernym slovenskym dabingom a mate fakt dobru uspavanku. aj ked vsetky oci prizmurim, STRASNE nudny film.
8 žen (2002)
od Ozona som cakal uplne nieco ine. tie piesne mi tam prisli strasne na silu strcene a ani ich kvalita nie je dobra.
Král komedie (1982)
brilantny film. strasne ma mrzy ze vypadol prud.
Madonna: Bilance s tajemstvím (2005)
vynikajuci dokument. jeden z naj. madonnu po tomto filme obdivujem