Recenze (171)
Adamova jablka (2005)
osobne mam radsi optimisticky a vesely filmy, kde vitezi dobro... tohle byl presnej opak, ale ten film me dostal... bylo to krasne udelany, zazivny od zacatku do konce!
Ahsoka (2023) (seriál)
Vizual pelnej, ale...scenar neuveritelne spantej :( girls power, pricemz ty hlavni hrdinky, zejmena fialovovlasa a zelena, byly tak neuveritelne blby, ze to az bolelo... cestovani mezi galaxiema presne na misto kam chteli ve velrybe respekt, to asi nekdo hodne hulil... kdo mel fakt dobrou roli/scenar byli oba muzsti zaporaci, jedini jednali logicky. Jo a jeste robot byl super!
Arn (2007)
zas jednou prehnany ocekavani a nasledne totalni zklamani... posledni pulhodinu jsem se opravdu musel dokousavat dojet to do konce :( dej fakt spatnej, herecky vykony spatny, premyslim, jestli tam bylo neco dobryho... nejkrasnejsi byl ale vykon maskeru, jakym hl. aktery postarsili o 20 let...:)
Avatar (2009)
uz od prvnich sekund uplne jina liga... tudy asi pude budoucnost filmu...
A Walk in the Woods (2015)
Prijemne stravenej cas. Zadny moudra, zadny zbytecny kecy, super hlasky, na nic si to nehraje, vsechno uveritelny...
Babel (2006)
Nemuzu rict, ze by byl celej film hroznej, ale to spojeni pribehu... tesil sem se, az film skonci. Zejmena japonskej pribeh byl des a hruza... a to propojeni pribehu pomoci zbrane bylo k smichu :)
Banda - Série 2 (2020) (série)
prvni serie pecka, navnadila... v druhe je to spie so lasce, vztazich... presne jak to popsal kocik1 z cele serie 6 a 7 dil dobry
Barbie (2023)
Scenar je bohuzel neuveritelne hloupej
Barney a jeho přátelé (1992) (seriál)
Byt ja uz osobne nejsem schopnej Barneyho vystat, Moje deti to zraly nekdy mezi 2 - 4 rokem. V 5ti letech zajem mirne ochabl. Uci v tom deti logicky myslet, barvy, tvary, pocitat, zapojuji je do deje, uci slusnymu chovani apod.
Batman (2022)
To je neco hroznyho... stopaz, scenar, hl hrdina... totalni fail a nejhorsi batman ever