Recenze (1 857)
Revolutionary Witness (1989) (TV film)
Jacques Roux. Totiž Alan Rickman. Totiž bída mocných a revoluční bezmoc.
Labutí jezero (2019) (divadelní záznam)
Mé srdce plesá, mé srdce krvácí.
Divadlo ve filmu: Macbeth – Too Much Blood (2020) (divadelní záznam)
Veliký dík.
La Llorona (2019)
A někdy slova chybí... (4,5*)
Tina a Vore (2018)
Loser ve mně křičí, že mé lidské důstojenství je dotčeno... ----- Zatraceně působivý film (4,5*).
Hladoví (2017)
Kult – kultura (politika?) – zombie. Grrr... (4,5*). Vidím v Les Affamés něco, co tam ani náhodou není?
Sunset Boulevard (1950)
Nestárne...
David Bowie: Blackstar (2015) (hudební videoklip)
Duch 1. Outside je zpět.---------- You clever trickster – clever trickster you!
O Barão (2011)
Dokonalost. Tedy až na sebe-shazující závěrečnou píseň (já vím, legrace musí být...). Takže, co? Vamos! Přízračné, absurdní, úžasné a úžas vzbuzující (4,5*).
The Dead (2010)
Děsuplné podobenství. Čirá hrůza. Díky The Dead je zombie sub-žánr aktuální a v dobrém slova smyslu angažovaný jako už dlouho ne; či spíše: The Dead vůbec nezapadají do hororové škatulky, dalece ji totiž přesahují. Zároveň je však nutno říci, že bratři Fordové natočili opravdu kvalitní a poctivý film, aniž by se museli spoléhat na lacinou agitaci.---------- Sugestivní velice velmi (4,5 hvězdy posílám z klidu "Hobitína"; je mi úzko a v kostech mě mrazí).