Recenze (1 144)
Žhavé výstřely (1991)
Pozerané s cranberry vodkou, malinou a borovičkou v krvi. Neviem o čom to bolo ale dosť som sa smial.
Safe Haven (2013)
Oh come on, načo hodnotiť jeden film dvakrát? Safe Haven je časťou VHS2 a tak to má ostať :) Takže nehodnotím ale keby musím tak 4*. Ako hovorím, svedčal by tomu scenáristicky vybrúsenejší a strachovo viac alá REC vystupňovaný vypiplanejší celovečerák a mali by sme tu nábeh na jeden z najhrôzostrašnejších hororov posledných rokov.
Hungry Bitches (2007)
Ou šit, to aj toto neludské svinstvo má profil na čsfd?
Aaron Stone (2009) (seriál)
Jedna hviezda za plešatého androida