Recenze (26)
Od soumraku do úsvitu (1996)
velmi zábavné dílko!
Critters 4 (1992)
myslel jsem, že po třetím dílu není kam klesat, mýlil jsem se!
Critters 3 (1991)
na to nelze říct nic jiného než: AU!
Critters 2 (1988)
slabší než první díl, ale ještě koukatelné...
Critters (1986)
pro mě nezapomenutelné hlasy Critters.
Muži nestárnou (1942)
opravdu pěkná romantická pamětnická komedie. jen škoda, že si nepočkal ještě na tu další :-)