Recenze (278)
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
skvělý film, dobrý děj, super efekty, vadila mi dlouhá scéna s Glumem, největší mínus je že další díly budou až v roce 2013 a 2014. Jinak ve 3D je to super zážitek.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Nejlepší Americký sitcom, který jsem viděl. V každém díle je spousta humoru, který je vždy excelentní. Kouďák je super. 5/5
Zkus mě rozesmát (2011)
Jennifer Aniston zahrála nádhernou kočku. Po tom jak Adam Sandler uviděl že je sexy jsem doufal že se dají dohromady, a taky že jo. Skvělé herecké obsazení. 5/5
Město bohů (2002)
Tento film se mi hodně líbil, ale trochu mi vadilo tolik zabíjení a násilí. Líbil se mi trochu zamotaný příběh. Jestli je to podle skutečné události a to si myslím že je, tak ten kdo přežil tady toto tak je teda borec.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Je to úplná blbost, ale kvůli tomu se mi to tak líbí.
Utopenec na útěku (1998)
výborná parodie od L.N. na super film Uprchlík. Škoda jen, že LN nestihl natočit i parodii na film Šerifové.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Je to asi nejlepší díl z celé série.
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
"Adios, blbečku."
Vinnetou (1963)
Vinnetou je koprodukční film z roku 1963 režiséra Haralda Reinla pojednávající o přátelství dvou fiktivních postav Old Shatterhanda a jeho pokrevního bratra Vinnetoua, vrchního náčelníka Apačů z kmene Mescalero, který byl natočen podle stejnojmenné literární předlohy Karla Maye. Tento film se mi velice líbil. 5/5
RocknRolla (2008)
tento film je dobrý ale Podfu(c)ku se to nemůže rovnat.