Recenze (509)
Piargy (2022)
Horor slovenských všedných dní...jediné čo sa dá vytknúť je úplne zbytočná Oľhovej postava ktorá svojimi drístami riadne iritovala.
Chalífát (2020) (seriál)
Zhliadnuté na jeden záťah skoro bez dychu. Naprostá bomba. Doslova.
Na prahu temnot (1987)
Tak trochu iné road movie. Ťažko tomu niečo vytknúť.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Ono sa tu síce toho zas tak veľa nestane ale skoro z každého jedného záberu sálajú emócie.
25 let neviny (2020)
Extrémne hustá dráma na základe svinsky skutočnej udalosti z Poľska.
Den díkůvzdání (2023)
There will be no leftovers this year!!! V roku 2023 vidieť toto v kine je splnený sen fanúšika pokleslého žánru.
Oppenheimer (2023)
Konečne zas po čase môžem s kľudným svedomím nadeliť Nolanovi plnú paľbu.
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Netreba tu čakať ťažké zázraky, prestrelky či akciu, film si plynie pekne pomaly, je naozaj autentický a má tu správnu atmosféru.
Vřískot 6 (2023)
Silné to bolo, veru silné. Mordovačky obstojné, dej pekne odsýpa a jedna hviezda navyše za parádnu metro scénu v giallo atmosfére.
Fauda (2015) (seriál)
Jedným slovom: bomba.