Oblíbené filmy (10)
Mnichov (2005)
Mistrovské dílo scénáře, kamery i režie. S tímto snímkem se ocitnete přesně v té době, o jaké se film točí. Erin Bana tady hraje, jinde jsem ho neviděla tak hrát. Scéna s Geoffrey Rushem mám moc ráda. "A co děláte vy? Já? Já si dělám starosti." Casting skvělý, všechno uvěřitelné. Díky.
Leon (1994)
Evropský film, prostě vynikající. Director's cut stojí rozhodně za to.
Světáci (1969)
Pro mne nejlepší český film. Skvělá hudební čísla. Nejlepší herci své doby.
Karamazovi (2008)
Interstate 60 (2002)
Jesus Christ Superstar (1973)
Byl jednou jeden král... (1954)
Pohádka číslo jedna v mojí rodině. Hláškujeme každý den. Krásní Werich a Burian. Na tuhle pohádku žádná nikdy mít nebude. Zamilovaná mladá paní Dvorská, krásný rybář Ráž.
Gattaca (1997)
Budoucnost, která by mohla nastat a kterou jedinou z nabízených bych si snad mohla přát. Krásné, komorní, výborné herecké výkony. Kdo něco moc chce, dokáže to.
P.S. Miluji Tě (2007)
Filmy, kde tuším předem, jak se děj bude vyvíjet a přitom jsou docela dobré, ode mne dostávají 2-3 hvězdičky. Ale když se podíváte na moje hodnocení, musí Vám dojít, že v P.S., I love you se nedá očekávat nic dopředu. Je to krásné, romantické, vtipné a inteligentní. Díky za scenérie Irska a za hudbu (!). Dám si to někdy znovu.