Recenze (149)
Aladin (1992)
Tady bylo špatně snad úplně všechno. Infantilní odporný děj (ani dětský film nemusí být infantilní, proboha), odporná hudba, odporné písničky (ty jsou v každé disneyovce hnus zelenej) a neskutečně odporný dabing.
Fei cheng wu rao (2008)
Kdyby tam nehrála Qi Shu, nebyl by důvod na to koukat. Nevím, proč rozpatlává svůj talent v takové blbosti bez děje i myšlenky.
Hrdinové (2017)
Tvůrci se nebyli schopni rozhodnout, co vlastně točí, zda komedii (začátek), drama (prostředek) či melancholický film (konec). Filmu lehce ublížilo, že nebyl přeložen z originálního znění, ale anglických titulků. Pointa některých vtipů zanikla v překladu.
Sunjeong manhwa (2008)
Je půl dvanácté v noci, za pět a půl hodiny vstávám, ale tohle jsem prostě musel dokoukat do konce. Neskutečně dobrá kamera, úžasný námět, vynikající výkon všech herců ať v hlavních nebo vedlejších rolích. Dosud jsem neviděl lepší východoasijský film. I do nebe vynášená Láska nebeská se vedle tohoto možná může jít zahrabat.
Před půlnocí (2013)
A kecaj, kecaj a kecaj. Nejdřív kecají v autě, pak u stolu, cestou do hotelu, v hotelu a celé to uzavírá kecání v baru. Nůůůdááá…
Muž bez minulosti (2002)
Odpad jsem dal nejspíš kvůli tomu, že jsem čekal komedii a dostal film v podstatě úplně o ničem. Jeden něco říká, všichni ostatní prkenně stojí a čumí, někdy na hovořícího, jindy doblba.
Italština pro začátečníky (2000)
Podle dabingové verze, kterou jsem našel, je to naprosto nekoukatelný škvár, v němž se nevyskytuje snad ani jedna jediná normální postava.
Zlatíčka pro každého (2001)
Kvůli idiotsky napsané a zahrané postavě, kterou představuje Stanley Tucci, je ten film totálně nekoukatelný. A ani ostatní se v něm neumí chovat aspoň přijatelně normálně.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Po shlédnutí tohoto filmu celkem chápu, proč Američani dělají remaky i moderních fimů z neamerického prostředí. Americký remake má mnohem větší švih, není tak utahaný a rozvláčný jako tenhle původní snímek.
Dveře v podlaze (2004)
Dvě příjemná překvapení. Basingerová dokáže výtečně zahrát i dramatickou roli. Basingerová byla schopna i v 51 letech hrát smutnou (sic!) sexbombu.