Poslední recenze (23)
Extinction (2018)
Ze začátku to vypadalo jako ten klasický netflixovský kočkopes - sice scifi, ale většinou se to odehrává jen v něčí hlavě. Sice hypermoderní a z budoucnosti, ale všechno je to jen cégéíčko a zbytek upravená ikea. Pak se to v jednom momentu, který je podle mě hrozně umělý a nepřirozený, zlomí, a v následujícím zbytku filmu (předtím, než přijde rozuzlení) to jednak brnká na strunu obecného lidského strachu před smrtí a pak taky na strunu rodičovského ochranitelského pudu vůči svým robátkům. Párkrát jsem měl fakt slzy na krajíčku. Rozuzlení je ve stylu "převrátíme vám celou perspektivu vzhůru nohama a všechno je nakonec úplně jinak", nicméně mě to vůbec nevadilo, ba naopak to celému tomu trošku ploššímu filmu dalo velmi zajímavý rozměr. Tři hvězdičky jak vyšitý.
Spectral (2016)
První polovina filmu je dost dobrá, sympatický hlavní hrdina, zápletka, tajemství a napětí super. Čím víc se to blížilo ke konci, tím míň mě to bavilo, nemuselo to být dovysvětlované tak graficky. nicméně na ten rychlokvaškový standard dnešní doby to bylo lehce nadprůměrné.
Dexter (2006) (seriál)
Po posledním díle sedmé série nemůžu popadnout dech. Předchozích šest sérií jsem v jednom kuse zhltnul před rokem, od té doby jsem se nemohl dočkat dalších dvanácti dílů. Dělá to ze mě Dexter-fanatika? Určitě ano. Občas podléháme věcem, které si nevybereme, které si vyberou nás. Dexter je neuvěřitelný. Top seriálový scénář.