Recenze (97)
Jedeme na teambuilding (2023)
Toto sa neda ani komentovat ...
Policie v akci (2017) (pořad)
S realitou to ma hodne spolecneho ... 😀 v kazde osobe je viditelne spatne herectvi 😀
Polda (2016) (seriál)
Oddechovy serial s Mataskem ... vubec neberu v podtaz procitnuti po 20 letech ... je to docela obstojny krimi serial
Muži v černém 3 (2012)
První polovina mě moc nenadchla, ale druhá už docela ucházející.
Katka (2009)
Výtečný dokument. Toto bych zařadil povinně do výuky na základních a středních školách společně s četbou Mementa od Johna. Snad by si potencionální "feťáci" rozmysleli svůj úmysl ...
Poslední plavba (1999)
Stačilo mi vidět 5 minut a už jsem se na to raději nekoukal :-)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Výborná oddychovka
Samotáři (2000)
Macháček perlý ... prostě supa film na který se můžu koukat dokola :-)
Faktor strachu (2001) (pořad)
Alespoň je vidět co jsou schopni lidi dělat pro prachy ... asi bych do toho šel fakt jen v úplný krizi :-)
Neuvěřitelně malá Kenadie (2008) (TV film)
Zajímavé ... Divil jsem se jak může takto malinká holčička fungovat ...