Recenze (41)
Supercela (2023)
Vykastrovaný Twister kde Anne Heche vyhulí moc cigaret a neumře na rakovinu…
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Jeeezis, takovyho promrhanyho potencialu, hercu a tvurcu. Utnete tu serii uz radsi…
King Skate (2018)
Pro me velke prekvapeni kviff 2018. Skvela doku-jizda, ktera ukazuje, ze za komunistu nebyli vsichni v totalnich srac*kach a odevzdany rezimu. Vyborne tempo, vyborna hudba. Tleskam a diky reziserovi, ze nam tu dnesni projekci v kine Cas pekne zesilil.
Living in the Age of Airplanes (2015)
Dívá se na to krásně, hudba Jamese Hornera se výborně poslouchá, Harrison Ford je charismatický vypravěč. Ale škoda toho povrchního obsahu a že tvůrci nešli více do hloubky. Dále bych jen citoval komentář uživatele Aljak. Pro fanoušky letectví sympatická naleštěná jednohubka.
Švýcarák (2016)
Doslova zivotni role Daniela Radcliffa a super soundtrack (nejen) Johna Williamse :)
Deadpool (2016)
Ano, "Liam Neeson je opravdu spatny rodic" :)
Do posledního dechu (2016)
Prestoze historie rika uplny opak, pral jsem si aby vetsina postav zemrela. Velkolepa nuda a to tri-de je priserny...
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Nemuzu jinak nez za pet hvezdicek, i kdyz v procentech to je "jen" 90. Musim smeknout pred vsemi kdo se na vzniku filmu podileli. Po dvou hodinach a par minutach jsem si rikal, dejte mi jeste nejaky zvrat, protoze me to fakt bavi a rochnim si v kazdem zaberu. Kazdy tu tece nad honiskou na motorkach a ve videnske opere. Jooo, pridavam se. Tohle je presne blockbuster jak ma byt. A ty variace na schifrinuv hudebni motiv? Pecka.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Misty doslova exploze napadu a neskutecne vybrousene sekvence.
Slídil (2014)
Fraze, ze jdu za svym cilem pres mrtvoly dostala po projekci novy vyznam. A Jakea Gyllenhaala bych si asi na natoceni sveho rodinneho videa nepozval...