Recenze (403)
Noční můry z temnot (2019)
V rámci možností skvělá práce. Bavil jsem se, místy byl lehce šokován a znechucen, mělo to atmosféru, pár lekaček, prostě super.
Slunovrat (2019)
Kurva to bylo divný.
Doom: Annihilation (2019)
OK takže zase až taková srágora to nebyla, pár scén se mi docela zamlouvalo, dávám horší dvě hvězdy.
Životy těch druhých (2006)
Místy zajímavé, ale příliš dlouhé a zatraceně nudné.
Angel Heart (1987)
Ač jsem protestoval a místy se nudil, závěr je opravdu povedený a pěkně hororový. Slušné tři hvězdy.
Divoká krása (2007)
Homoušství, incest a vražda vlastní matky. Trapárna co si hraje na umělecké dílo. FUJ.
47 róninů (2013)
Vzali nejkrásnější příběh z japonské historie a udělali z něj fantasy sračku. To dokáže jen hollywood. Ble. A postava Keanu Reevese je úplně zbytečná, až na ty meče, které sehnal.
Pomsta (2019)
Rozhodně jeden z těch lepších filmů s Adkinsem.
Totáln! sezona (2019) (seriál)
Fotbal je nejnudnější teploušský sport plný baletek. Tak, když jsem to řekl, tak se mi ulevilo.
Trestanec (2017)
Nic jsem nečekal a byl jsem příjemně překvapen. Solidní tři hvězdy.