Recenze (7)
Ahsoka (2023) (seriál)
Strašná nuda a samozřejmě i splněna gender norma... Vyrůstal jsem na starých Star Wars, ale tyhle nové doplňující série si už nechám ujít.
Brambůrkovy sny o Americe (2021)
Homoscény na konci tam být nemusely, nerad se na to dívám... Jinak film fajn
Jako v bavlnce (2020)
Dobrý námět, až do půlky to docela šlo, ale potom ta kaskáda nesmyslných věcí mě celkem znechutila. Tohle mi nesedlo...
Léto s matkou (2019)
Nebylo to nejhorší, ale nějak se tam vlastně nic nedělo...?
30 stříbrných (2020) (seriál)
Až moc překombinované, netvářilo se to špatně, ale nakonec strašný guláš... Škoda, dávám 55%
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Strašně roztáhlé a nudné. Nechápu nad čím se tady všichni rozplývají... 50%
Prokletá (2020) (seriál)
Dokoukat až do konce bylo utrpení. Druhou sezónu určitě neuvidím...