Recenze (1 513)
Idiot od pánaboha (2022) (seriál)
Neskutocna nuda s nekonecnymi dialogmi, ktore nikde neviedli. Toto ze patri medzi komedie? Skor by som to zaradil medzi tragedie, ze to vobec vzniklo. Zbytocny serial, ktory ani za to nestoji pozriet, ved mne to trvalo strasne dlho kym som to dopozeral do konca.
Maleficia (1998)
Filmu nemozem upriet, ze sa tam nic nedialo, skor sa tam dialo nieco v jednom kuse. Ale to film nezachrani, pretoze dej filmu bol slaby, skor ziadny a to mi vadilo. Vsetko akoby sa odohravalo v jednej scene, co bolo troska malo, kolko ten film trval. A ten koniec uplne dosrali podla mna. To vobec nemuseli urobit. Gore zaberov je tam kopec, ale neoslovilo ma to moc. Videl som aj horsie filmy.
Peklo (2021) (seriál)
Cakal som od toho nieco viac, ale tie monstra neboli zrovna dobre vyzerajuce. Bolo to aj zbytocne natahovane, akurat co stalo za to byt akoze horor, ako tu pisu bola smrt obeti. Celkovo ma to dost nudilo, co ma aj prekvapilo, pretoze od Korejcov som videl vela dobrych filmov a tento bohuzial nepatri medzi dobre pre mna.
Susuk (2008)
Velmi nudny film a uplne zbytocny. Uz dlhu dobu som nevidel taku sracku.
Unnatural (2015)
Ten medved bol odflaknuty, vobec nevyzeral ako zivy:)
Platoon of the Dead (2009)
To bola teda megasracka:) Ukazka ako sa nema robit film:)
Motocross Zombies from Hell (2007)
Tristvrte filmu sa nic dokopy nedialo a posledna stvrtina tiez nestala za vela. Zombie vyzerali hrozne amatersky a celkovo vsetko stalo za hovno :)
Carnivorous (2007)
Jedna hviezdicka za to, ze sa tam stale nieco dialo, aj ked to bola sracka:) Dobra vec na zasmiatie.
Alien Reign of Man (2017)
Vynikajuci film, nemalo to chybu :)))
Bloodbath in Psycho Town (1989)
To nie, ved sa tam dokopy nic nedialo, velka nuda, ktora nema daleko do sraciek.